Actueel2023-09-05T13:08:56+00:00

Nieuws

2709, 2022

Terugblik BOA-dag 13 september 2022

Op dinsdag 13 september zijn collega’s Daniël en Marvin naar de BOA-dag van Vakbond BOA ACP geweest. Een zeer afwisselend programma en volop stands met informatie. Workshops van schadepreventief rijden, karakteranalyse en omgaan met verwarde personen tot aan elektrisch rijden.

Marvin werkt sinds 26 juni 2022 bij ons en is werkzaam bij de Gemeente Dordrecht als fiscaal handhaver. Daniël is in februari 2021 begonnen als fiscaal handhaver/medewerker CTR in Dordrecht en heeft recent de overstap gemaakt als handhaver openbare ruimte naar […]

2308, 2022

Niet gehinderd door grenzen

Je begint samen aan iets wat nog niet eerder gedaan is. Hoe gaaf is het dan dat het ook werkt. En dan heb ik het niet alleen over de inzet van onze mensen, maar met name over de samenwerking. “Flying Squad”; een team van 5 boa’s, die nauw samenwerken met de reguliere boa-teams van 3 gemeenten, 3 verschillende politieregio’s in 3 provincies (Gelderland, Noord-Brabant en Limburg), de politie, vervoersmaatschappijen en het ministerie van JenV.

“Af en toe is het dweilen met […]

1908, 2022

Maarten-Jan als projectleider Schouwen-Duiveland

Sinds augustus is ons team van projectleiding verder uitgebreid.
Maarten-Jan was al in the picture als adviseur bij Handhaving Support, maar zal nu ook de rol als projectleider op zich nemen.
Hij zal de regio Schouwen-Duiveland gaan bedienen. Hieronder stelt hij zichzelf graag even voor.
We kijken uit naar een mooie samenwerking!

Mijn naam is Maarten-jan van der Ende. In augustus ben ik gestart als projectleider in Schouwen-Duiveland. Een mooi gebied en een ambitieus team.
Ik heb er alle vertrouwen in om met […]

1005, 2022

Majed: “Dankbaar voor de kans die ik krijg om bij te dragen aan de leefbaarheid en veiligheid van de maatschappij”

Regelmatig gaan wij in gesprek met collega’s die iets vertellen over zichzelf, hun specialisme en gedrevenheid. Deze keer Majed. Wij kennen hem als een betrokken en leergierige collega. Dat hij nu in Nederland werkt is niet zo vanzelfsprekend; zijn roots liggen in Syrië en hij heeft heel wat hobbels moeten overwinnen om nu hier bij ons aan het werk te zijn.

In onderstaand interview vertelt Majed over zijn achtergrond, zijn motivatie en vooral waarom hij dankbaar is […]

1404, 2022

Sollicitatietraining voor studenten Koning Willem I college

Gisteren hebben onze recruiter een sollicitatietraining gegeven. Ze waren te gast bij het Koning Willem I College in Den Bosch.

De 1e jaars HTV studenten zijn een ervaring en veel leermomenten rijker. Zo werd er met de studenten een sollicitatiegesprek voor een stageplek gesimuleerd. Ze kregen feedback van elkaar, de leraar en van de recruiter. Het geleerde kunnen ze gaan inzetten in de praktijk.

211, 2021

Ik heb al heel wat verschillende gemeenten gezien. Van klein tot groot.

Pascal vertelt in dit interview hoe het werk als BOA in de praktijk is en waarom hij bij Handhaving Support werkt. De diversiteit in projecten en de persoonlijke betrokkenheid maken het verschil!“Pascal: Tijdens mijn studie ben ik al bij Handhaving Support gaan werken. Naast mijn opleidingen heb ik altijd gewerkt. Juist de combinatie van theorie en praktijk vind ik zo waardevol. Je kan direct zaken toepassen of juist cases mee terug nemen naar school om te bespreken. Ik kan dat […]

2110, 2021

Nieuwe BOA’s in opleiding!

Eind september zijn deze nieuwe collega’s gestart met hun opleiding tot BOA.
Inmiddels hebben ze al een aantal lessen gehad én doen sommigen in de praktijk al ervaring op.
Allemaal hebben ze veel zin in hun nieuwe uitdagingen.
Ben je benieuwd of dit beroep wat voor jou is? Neem contact met ons op. We vertellen je er graag meer over!

2309, 2021

Nuttige LeerWerkMarkt Drechtsteden

Vorige week waren collega’s Myrthe Leenders en Simone Aalbers aanwezig bij de LeerWerkMarkt aangeboden door Leerwerkloket Drechtsteden. Een moment om met andere werkgevers en recruiters in gesprek te gaan over de kansen en oplossingen binnen de huidige arbeidsmarkt. Conclusie: als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg. Wij durven (ja, na vallen en weer opstaan) buiten de gebaande paden te treden om nieuw talent aan te trekken. Kijk naar de kracht van de kandidaat […]

909, 2021

Bijzonder project voor Regionale aanpak overlast gevende asielzoekers

Woensdag 8 september ondertekenden de burgemeesters van Nijmegen, Boxmeer, Grave, Sint Anthonis en Venray, in bijzijn van staatssecretaris Ankie Broekers-Knol van Justitie en Veiligheid, in Nijmegen een samenwerkingsovereenkomst “Regionale aanpak overlast gevende asielzoekers” in de strijd tegen tientallen azc’ers die sinds een paar jaar voor ernstige overlast zorgen. Het komende jaar gaan wij ons inzetten om de overlast terug te dringen.

Het bijzondere aan deze samenwerking is dat het gemeenten betreft die in 3 verschillende veiligheidsregio’s liggen. Ook de politie, vervoersmaatschappijen […]

2408, 2021

Succesvolle Inhousedagen

De afgelopen weken hebben we twee Inhousedagen georganiseerd. Collega’s uit de praktijk vertelden wat werken in de handhaving precies in houdt en ook wat werken bij Handhaving Support betekent. Wat kan je van ons verwachten als ervaren en gespecialiseerd detacherings- en adviesbureau. Het was goed om mensen fysiek te ontvangen en samen in gesprek te gaan wat dit werk betekent en welke rol zij kunnen spelen bij de leefbaarheid en veiligheid van onze maatschappij.

Houd onze kanalen in de gaten voor […]

807, 2021

De voordelen van detachering voor de werknemer

Als je werkt bij Handhaving Support word je gedetacheerd bij een klant. Velen denken dat detacheren hetzelfde is als uitzenden. Bij beide vormen werk je namelijk tijdelijk bij een organisatie. Toch zit er een groot verschil in wat het voor jou kan beteken, zeker als je werkt bij Handhaving Support!

Wij bieden je:

  • Zekerheid. Je bent echt bij ons in dienst en hebt de zekerheid van een vast maandelijks inkomen en contract voor bepaalde en onbepaalde tijd.
  • Afwisselend werk. Je krijgt de kans […]
1801, 2021

Mens: De tijd van gaan…

Er is een tijd van komen maar helaas ook een tijd van gaan. Zo gaan wij afscheid nemen van onze collega Maral Heidari. Lees in dit nieuwsbericht haar persoonlijke boodschap.

Meestal berichten wij over uitbreiding en groei van Handhaving Support, maar soms moeten we helaas ook afscheid nemen van een fijne collega. Onze HR medewerker, maar bovenal Salarisadministrateur Maral Heidari gaat een nieuwe uitdaging aan buiten Handhaving Support. Zij heeft hiervoor een persoonlijke boodschap geschreven:

Lieve collega’s van Handhaving Support,

Na ruim 3 […]

1812, 2020

Nieuws: RTGB certificering verlengd

Het is officieel: de RTGB certificering van 2020 wordt verlengd tot in ieder geval 31 december 2021.

Op woensdag 9 december ontving Handhaving Support officieel bericht van de Politieacademie, dat het Ministerie van Justitie & Veiligheid heeft besloten om de geldigheidsduur van de behaalde toetsen Geweldsbeheersing (GB) en Aanhoudings- en zelfverdedigingsvaardigheden (AZV) voor de BOA’s met de duur van een kalenderjaar te verlengen.

Concreet betekend dit dat de RTGB certificering die geldig is voor 2020 ook geldig is en blijft […]

2711, 2020

Mens: In gesprek met….Milou Heystek, Planner Handhaving

In de rubriek “In gesprek met” laten wij graag de medewerkers van Handhaving Support iets vertellen over hun specialisme en gedrevenheid. Zo geven wij inzicht in de verschillende disciplines op zowel het hoofdkantoor in Gouda als bij onze collega’s in de openbare ruimte. Deze keer is het woord aan Milou Heijstek, Planner Handhaving

In welke Gemeente ben je momenteel werkzaam en hoe lang werk je daar al?
Ik ben werkzaam in de gemeente Dordrecht. Hier werk ik inmiddels al ruim 2.5 jaar. […]

611, 2020

Video sollicitatiegesprek – 8 tips & tricks

Wellicht heb je er weleens mee te maken gehad, een sollicitatiegesprek via Zoom, Teams, Skype of een andere online dienst. Dat werkt net wat anders dan een persoonlijk sollicitatiegesprek waarbij je elkaar in dezelfde ruimte ziet en spreekt. Video sollicitaties waren voor 2020 ook al aan de orde, maar met de komst van covid-19 nam deze manier van solliciteren ineens drastisch toe. Het lijkt misschien alsof deze manier van een gesprek voeren niet anders is dan de gebruikelijke manier. Toch […]

211, 2020

Mens: In gesprek met….Damian Seynaeve

In de rubriek “In gesprek met” laten wij graag de medewerkers van Handhaving Support iets vertellen over hun specialisme en gedrevenheid. Zo geven wij inzicht in de verschillende disciplines op zowel het hoofdkantoor in Gouda als bij onze collega’s in de openbare ruimte. Deze keer is het woord aan Demian Seynaeve, Handhaver Openbare Ruimte.

In welke Gemeente ben je momenteel werkzaam en hoe lang werk je daar al?
Sinds 1 september 2019 ben ik werkzaam als handhaver bij de gemeente Rhenen en […]

Meer informatie over onze dienstverlening?

Neem contact met ons op
Einfo@hsup.nl

Direct contact
T085 782 52 00

Voor al onze vacatures en om te solliciteren ga naar onze “Werken bij Site“
Ga naar de bovenkant